Vragen?

Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie

Reduceer uw rekrutering kost tot -75% dankzij AI Technologie!

De grootste uitdaging voor zakelijk succes is het vinden van het juiste talent zonder extreme fee’s te betalen aan selectie & rekrutering kantoren.

De 09Digital AI Recruitment technologie is een opkomende krachtpatser die u toelaat op een snelle, efficiënte en kostenbewuste manier te rekruteren voor gelijk welke type job.

AI voor Rekrutering = Snel, Efficiënt & Doelgericht.

61% van de CEO’s denken dat ze niet snel genoeg aanwerven volgens een recente studie van PWC. Wanneer u daarentegen kandidaten zoekt, moet u het juiste talent benaderen, selecteren en richten op overdreven online gegevens. Je wilt ook niet iedereen, alleen de juiste mensen, met de juiste vaardigheden, voor de juiste baan bereiken. Dus hoe kunt u het wervingsproces versnellen, uw rekruteringskosten onder controle houden en verlagen maar toch kwaliteitsleads krijgen?

De meeste bedrijven gebruiken nog steeds de traditionele kanalen voor vacatures. Het is niet verrassend dat 25% van hen problemen heeft met het werven van talent aan een veel te hoge prijs. We bieden onze klanten een nieuwe manier om talent te bereiken, vooral het enorme aantal passieve maar ook actieve werkzoekenden, door aandacht te vragen voor vacatures in verwachte alsook onverwachte kanalen.

Wij beheren het complete lead rekrutering aspect voor u waar u enkel de juiste profielen zal bereiken waardoor u niet enkel tijd uitspaart bij het uitfilteren van de juiste personen maar ook tot 75% van uw rekruteringskost via bureau’s en agentschappen kan reduceren.

De Rekruteringstools van 09Digital baseren zich op het online gedrag van mogelijke kandidaten, bepaalt de beste manier om de ideale kandidaat te bereiken. Dit omvat de kanalen waar u het meest waarschijnlijk actief bent. U kunt hiermee het juiste talent vinden. Als u bijvoorbeeld iemand in Gent, Brussel of in het buitenland zoekt, zien alleen mensen in het juiste gebied uw advertenties die tewerkgesteld zijn binnen uw selecteerde sectoren en de specifieke job functie hebben waar u naar zoekt.

09digital webdesign e-commerce reclamebureau

WIJ CREËREN SUCCESVOLLE REKRUTERING CAMPAGNES MET REALISTISCHE BUDGETTEN 

VRAGEN? Contacteer ons!


UW REKRUTERING UITDAGINGEN VERDIENEN EEN OP MAAT GEMAAKTE OPLOSSING

In rekrutering marketing, is er geen 1-size-fits-all oplossing. Onze oplossingen hangen af van uw objectieven. Of je een enkele vacature wenst in te vullen of u uw werkgever branding wenst te versterken. Wij weten hoe we u moeten helpen wanneer het op online distributie aankomt.

Recruitment Marketing

De werkloosheid is op een historisch dieptepunt. Als reactie hierop wenden medewerkers zich tot nieuwe advertentiekanalen voor talentbronnen. Zowel  voor passieve als actieve kandidaten. Maar om deze kandidaten met succes te bereiken en te converteren, moeten we enkele aanpassingen in het rekruteringsproces en de trechter aanbrengen.

2 soorten gerichte reclame: actief of passief

Actieve kandidaat-targeting

Kanalen zoals LinkedIn, Inderdaad, en vacaturesites, zijn het beste voor het bereiken van actieve kandidaten. De mensen die deze platforms gebruiken, zijn actief op zoek naar werk, ze hebben hun CV klaar voor gebruik en zijn bereid om het standaard aanvraagproces te doorlopen.

Passieve kandidaat-targeting

Dit is waar het lastig wordt. Wanneer mensen niet actief op zoek zijn naar werk, Om dit te doen, moeten we marketingtechnieken gebruiken die het dagelijkse surfgedrag van kandidaten volgen.

We moeten onze kandidaten als klanten behandelen. Laat ze onze baan zien terwijl ze op Facebook of Instagram gaan, door hun favoriete websites bladeren of hun dagelijkse apps gebruiken. Het gaat erom ze bewust te maken dat er een coole nieuwe baan is. En genoeg interesse wekken dat ze doorklikken voor meer info.

Hoe dit de trechter en de procestoepassing verandert

Het “oude” -proces met kandidaten voor hun werk.

Kandidaten vinden meestal hun weg naar vacatures via carrièresites, professionele platforms of vacaturesites.

Voor het aantrekken van passief talent kunnen we de funnel marketing standaard gebruiken voor werving. De marketingtrechter bestaat uit drie fasen: ontdekking, betrokkenheid en aantrekkingskracht (conversie).

Ontdekking

Marketing: een marketeer zal u kennis laten maken met het merk.

Werving: we laten uw advertenties zien. We brengen de waarden, groeiambities en cultuur van uw bedrijf onder de aandacht.

Betrokkenheid

Marketing: in dit stadium zullen we de doelgroepen ervan overtuigen dat u de beste keuze aan producten en diensten promoot.

Rekrutering: we delen de voordelen van uw bedrijf: getuigenissen van werknemers binnen uw bedrijf, uw bedrijf is belangrijk, zoals bijvoorbeeld het gezondheidsplan van uw bedrijf.

Aantrekkingskracht

Marketing: Ons doel is hier om leads naar klanten om te zetten. Leads converteren en aanzetten tot het kopen een product.

Rekrutering: Uw kandidaten zijn hierin de leads waar we de vacaturen aan willen promoten met als doel tot het invullen van contact gegevens.

Wat te doen met een trechter vol leads?

Leads moeten worden gekoesterd. Dit betekent contact leggen en de nodige informatie verstrekken om sollicitaties aan te moedigen.

Verschillende rollen vereisen verschillende opvoedingsstijlen.

Voor moeilijk te vervullen functies (functies waarvoor specifieke vaardigheden vereist zijn en die geen interesse genereren), moeten we zo snel mogelijk contact opnemen. Neem een ​​voorsprong, open een dialoog en verkoop zo de positie in uw bedrijf.

We vullen uw trechter met hoogwaardige leads, zodat u zich kunt richten op het koesteren van sollicitanten.

Vragen? Contacteer ons!

//09digital.be/wp-content/uploads/2018/11/footer_logo-1.png